Bestellen
Orderproces
Als je een sieraad hebt uitgekozen dat je gaat bestellen, kun je dit artikel toevoegen aan ‘je winkelwagen’. Wil je graag verder shoppen, dan kun je de winkelmand altijd in de rechterbovenhoek terugvinden. Wanneer je klikt op winkelmand bekijken, krijg je een overzicht te zien van jouw bestelling. Hier krijg je ook de mogelijkheid om de bestelling nog aan te passen of een kortingscode toe te voegen.
Als je al een eigen account hebt op onze website dan kun je ervoor kiezen om in te loggen, door op het icoon rechtsboven in te klikken. Als je een nieuwe klant bent, vul dan alle gegevens in bij het afrekenproces. Hier heb je de mogelijkheid een eigen account aan te maken door ‘een account aanmaken’ aan te vinken. Onder het adresveld kun je kiezen of je hetzelfde adres als factuuradres wilt gebruiken of een ander adres. Als je een ander adres wilt gebruiken, vink dan het vakje aan ‘naar een ander adres versturen’.
Selecteer een servicepunt en een betaalmethode en klik op ‘doorgaan naar afrekenen’. Lees tot slot zorgvuldig onze algemene voorwaarden en vink dan het vakje aan als je akkoord bent.
Levering
Het pakket wordt geleverd via PostNL.
Als wij de betaling hebben ontvangen, ontvang je een e-mail ter bevestiging dat de betaling is geaccepteerd en een e-mail met de factuur waar je de details van de bestelling kunt vinden. Zodra wij de bestelling aan je hebben verzonden ontvang je een e-mail met een track & trace code, zodat je de bestelling kunt volgen en het tijdstip van levering nagaan.
Betaling
De betaalmogelijkheden in onze webshop zijn:
- iDeal
Heb je nog vragen? Neem contact op met de klantenservice.
Hopelijk ben je helemaal tevreden met je bestelling, zo niet? Je hebt 14 dagen (na ontvangst van de bestelling) de tijd om de bestelling te retourneren.
De verzendkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
Retourneren
Stuur het pakket binnen 14 dagen na herroeping naar ons terug. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending.
Pak het artikel in, voeg het retourformulier ingevuld bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Vergeet het bestelnummer niet te vermelden!
Stuur je retourpakket, inclusief het ingevulde retourformulier, op naar onderstaand adres:
Boccia Titanium
Postbus 93
1500 EB Zaandam
Wanneer je een retourzending bij een postkantoor afgeeft, ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed.
Download hier het retourformulier: Retour formulier Boccia Titanium
Na ontvangst van retourpakket
Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan kunnen wij dit niet accepteren en ontvangt u het artikel wederom retour.
Afhandeling
Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen retouren, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel, het aankoopbedrag aan je terugbetalen.
Wij wachten met terugbetalen, totdat we het product in nieuwstaat hebben ontvangen.
Garantie
Voor de garantie verwijzen we je graag door naar de garantie pagina op onze webshop.
Heb je nog vragen? Neem contact op met de klantenservice.